środa, 25 grudnia 2013

Szpitale fizjoterapeutyczne zaleta XX w

Niedawno przeszłam dość skomplikowaną operację nogi. Jestem w tym momencie właściwie uziemiona. Choć gips już ściągnięty, kończyna ciągle nie jest sprawna, więc nie pozwolono mi na nią stawać. Leżenie w łóżku bardzo mnie irytowało. Co prawda miałam czas,by przeczytać wszystkie zaległe książki, ale niemożność ruchu mnie przytłaczał. Postanowiłam wypożyczyć wózek inwalidzki. Nie jest to bardzo kosztowne, a za to niesamowicie pożyteczne! Niewielu z nas potrzebuje wózka inwalidzkiego na całe życie, a jego zakup to bardzo często bardzo duże pieniądze. Poza tym z wypożyczalni mogą korzystać niepełnosprawni, którzy chcą uprawiać sport i wypożyczyć wózek inwalidzki, który im w tym pomoże. Dużo więcej na ten temat: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz